13 Ιουλίου 2015

Ο μύθος του χταποδιού, "δια χειρός Φώτη Κόντογλου"

Αποτελεί το πλέον εύγλωττο σχόλιο για το πώς αντιμετωπίζουν από τον Ιανουάριο,
μέχρι και το πρόσφατο δημοψήφισμα οι περισσότεροι Έλληνες, το 62% αυτών, το ενδεχόμενο του Grexit:
Κάθεται ἡ χταπόδα μὲ τὸ χταποδάκι στὸν πάτο τῆς θάλασσας. Ὅπου, μὲ τὴν ἀπόχη πιάνουνε τὸ χταποδάκι, καὶ τ᾿ ἀνεβάζουνε ἀπάνω. 
Τὸ μικρὸ φωνάζει στὴ μάνα του:
«Μὲ πιάσανε, μάνα!». Ἐκείνη τ᾿ ἀποκρίνεται: «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!».
Τὸ χταποδάκι φωνάζει πάλι:
Μὲ βγάλανε ἀπὸ τὸ νερό, μάνα! «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!».
- «Μὲ σγουρίζουνε, μάνα!» - «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!»
- «Μὲ κόβουνε μὲ τὸ μαχαίρι!» - «Μὴ φοβᾶσαι!»
- «Μὲ βράζουνε στὸ τσουκάλι!» - «Μὴ φοβᾶσαι!»
- «Μὲ τρῶνε, μὲ μασᾶνε!» - «Μὴ φοβᾶσαι, παιδί μου!»
- «Μὲ καταπίνουνε!» - «Μὴ φοβᾶσαι!»
- «Πίνουνε κρασί, μάνα!» - «Ἄχ! Σ᾿ ἔχασα, παιδί μου!».
 
ΖΕΡΒΟΥ ΕΛΠΙΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου