24 Αυγούστου 2015

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ – ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ από συστάσεως του ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ –ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ από συστάσεως του ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.


Πιστός στη δέσμευση μου απέναντι σας προχωρώ σήμερα στην ενημέρωση σας για το θέμα που αφορά τον Αντιδήμαρχο κ Τσακάλη Νικόλαο και τον Δημοτικό Σύμβουλο κ Γούδα Μιχάλη.

Δήμαρχε κ Αποστολάκη πάρτε πολιτικές πρωτοβουλίες.
Συνάδελφε κ Φερεντίνο πάρτε  πολιτικές πρωτοβουλίες.

                               Αγαπητοί Αναγνώστες

Διαβάστε παρακαλώ το παρακάτω έγγραφο.
Μετά την εξέλιξη αυτή αισθάνομαι κατά αρχήν δικαιωμένος και περιμένουμε την απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου Ο.Τ.Α Α΄ & Β΄ βαθμού των άρθρων 233 και 234 του Ν. 3852/10.

                                     Αγαπητοί Αναγνώστες

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς  την ενημερωτική τούτη ιστοσελίδα για την προσφορά της στην ενημέρωση σας.
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς που με πολλούς τρόπους από το Φθινόπωρο του 2013 μου εκφράζετε την συμπαράσταση σας .

Από το Συμβούλιο της Παλαίρου και μετά η συμπαράσταση αυτή με έχει συγκινήσει και παράλληλα μου δείχνει το ΜΟΝΟΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΤΑΛΑΝΤΕΥΤΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΟΥ.

Να είστε σίγουροι ότι δεν θα προδώσω την εμπιστοσύνη σας προς το πρόσωπο μου.

Με οποιοδήποτε προσωπικό κόστος θα μάθετε πολλά.

Δεν φοβάμαι κανένα παρά μόνο το Θεό.


                           Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου