22 Δεκεμβρίου 2015

Κώστας Τριαντακωνσταντής: Σε πρωτοφανή πολιτικό πανικό ο Δήμαρχος κ Αποστολάκης.

Αποτέλεσμα εικόνας για γιωργος αποστολακης
ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ.
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ.
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Σε πρωτοφανή πολιτικό πανικό ο Δήμαρχος κ Αποστολάκης.
Εύχομαι από καρδιάς χαρούμενες γιορτές σε όλους. Το λυκόφως του 2015 να το διαδεχθεί ένα ειρηνικό , δημιουργικό λυκαυγές του 2016.
Συνεδρίασε το Δημοτικό Συμβούλιο Δήμου Ακτίου Βόνιτσας τη Δευτέρα 21-12-2015 σε έκτακτη κατεπείγουσα συνεδρίαση. Το Δημοτικό Συμβούλιο αποφάσισε ομόφωνα να μην δεχτεί στο ΧΥΤΑ της 3ης Γεωγραφικής Ενότητας της ΠΕ Αιτ/νιας ( και όχι Παλαίρου) σκουπίδια από την ΠΕ της Ηλείας. 

Θετική απόφαση για το τόπο μας και αισθάνομαι χαρούμενος για την συμβολή μου σε αυτή την απόφαση. Από καρδιάς ευχαριστώ την ενημερωτική ιστοσελίδα για την ενημέρωση των Δημοτών και ευρύτερα των πολιτών.

Κατά την συνεδρίαση φάνηκε η πρόθεση του Δημάρχου κ Αποστολάκη να στείλει εμένα και όσους σπέρνουν πανικό στους πολίτες, όπως λέει, μέσα από τα άρθρα μου που δημοσιεύουν ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ. 

Δήμαρχε κ Αποστολάκη κτυπάτε εμένα χωρίς έλεος. Την αποκλειστική και μοναδική ευθύνη των άρθρων και των σχολίων που υπογράφω την έχω εγώ. Η ενημερωτική ιστοσελίδα ενημερώνει τους πολίτες για τις απόψεις, τις παρεμβάσεις και τις δράσεις μου. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΕΥΘΥΝΗ. Εδώ είμαι και πηγαίνετε όπου θέλετε στην συντεταγμένη πολιτεία. Αποδέχομαι μετά χαράς την επιθυμία σας να συνομιλήσουμε στις δικαστικές αίθουσες.

Αγαπητοί Αναγνώστες
Το λόγο, αν και τον ζήτησα αρκετές φορές, δεν μου τον έδωσαν. Φοβούνται τη πολιτική αντιπαράθεση και θέλουν τα πολιτικά ζητήματα να τα μετατρέψουν σε προσωπική διαμάχη. Οι ελεύθεροι Δημότες τους ενοχλούν. Σιγά-σιγά θα συνηθίσουν .

ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΟΒΑΜΑΙ κ Αποστολάκη. Σέβομαι τη δικαιοσύνη και θα προσέλθω με θάρρος , τον δέοντα σεβασμό και τη δεδομένη πίστη για τη δικαία κρίση της. Μόνο μην πειράξατε την ιστοσελίδα , που μου δίνει βήμα επικοινωνίας. 

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου