6 Μαρτίου 2016

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗ Β. ΠΑΤΣΟΥΡΑ



Η καταγγελία μου αφορά το οικονομικό τμήμα του Δήμου μας, και συγκεκριμένα τον αρμόδιο 

προϊστάμενό της κ. Αδάμη Αθανάσιο. Την τελευταία εβδομάδα του 2015 έλαβα ενημερωτικό 
σημείωμα ότι , ως επιχειρηματίας εις την Πάλαιρο , έχω οφειλή Δημοτικών τελών του έτους 
2010 , καθώς και την 100% προσαύξησή της.


Ο προϊστάμενος της υπηρεσίας κατόπιν ελέγχου και συνεννοήσεως με την ΔΟΥ Αγρινίου 
κατέληξε στο άνωθεν συμπέρασμα. Ζήτησε από την ΔΟΥ , προσωπικά μου στοιχεία να του 
κοινοποιηθούν εν αγνοία μου. Θεωρώ την πράξη αυτή σαφώς απαράδεκτη και παράτυπη. 
Ως αφορά τη συγκεκριμένη οφειλή , συμπεραίνω ότι έγινε πλημμελής έλεγχος έως μηδαμινός. 
Και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα , απ' το γεγονός ότι κατέθεσα στην υπηρεσία και τον 
κ. Αδάμη Αθανάσιο προσωπικά , της τέσσερις αποδείξεις πληρωμής των αντίστοιχων 
τριμήνων του 2010 εξοφλημένες ΕΜΠΡΌΘΕΣΜΑ. 
Γνωρίζω δε , ότι το ίδιο συνέβη και σε δυο τουλάχιστον ακόμα επιχειρηματίες στην Πάλαιρο. 
Ζητώ απλά , την προσεκτική και φιλότιμη εργασία των υπαλλήλων του Δήμου, για να μην 
ταλαιπωρούνται και προσβάλλονται πολίτες οι οποίοι είναι συνεπής στις υποχρεώσεις τους. 
Μήπως τελικά θα πρέπει οι υπάλληλοι και ειδικότερα οι προϊστάμενοί τους να δουλεύουν ως 
προς την ωφέλεια και την εξυπηρέτηση των δημοτών και όχι να μας “δουλέυουν ψιλό 
γαζί” ::: Ας μην ξεχνούν ότι οι πραγματικοί εργοδότες και μισθοδότες τους είναι οι δημότες.
Παραθέτω τα στοιχεία ως προς απόδειξη των λεγομένων μου.










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου