11 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΒΑΣΙΛΗ Πρώην Βουλευτή Αιτωλοκαρνανίας, Υπουργού κυβερνήσεων Α. Παπανδρέου

Νιώθω την ανάγκη να ενημερώσω τους φίλους και συμπατριώτες μου που τον τελευταίο καιρό άκουσαν και διάβασαν πολλά, μεταξύ αυτών και ανακρίβειες. Είναι γνωστό πως τα τελευταία 3 χρόνια περίπου συμμετέχω στην Κοινωνική Συμφωνία με πρόεδρο τη Λούκα Κατσέλη. Στόχος μας από την αρχή είναι η δημιουργία ενός πλατύ προοδευτικού μετώπου για την ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, την απαλλαγή της χώρας από την ξένη εποπτεία, την αποτροπή της κοινωνικής εξόντωσης και την παραπέρα εξαθλίωση του Ελληνικού λαού. Όλα αυτά σε ένα κράτος αξιών και δικαίου στην Ευρώπη των λαών.   

Στις τελευταίες αυτοδιοικητικές εκλογές και Ευρωεκλογές στα πλαίσια ενός μετώπου ανατροπής συνεργαστήκαμε με επιτυχία με το ΣΥΡΙΖΑ σε αρκετές περιφέρειες και Δήμους όπου συμμετείχαμε με στελέχη μας στο Ευρωψηφοδέλτιό του. Η συνεργασία μας αυτή συμφωνήθηκε να συνεχιστεί σε πολιτικό επίπεδο και για τις επόμενες Εθνικές εκλογές. Με την προκήρυξη των πρόωρων εκλογών οι ηγεσίες των δύο κομμάτων ανακοίνωσαν και την εκλογική συνεργασία και συμφώνησαν τον αριθμό και τα πρόσωπα που θα πλαισίωναν τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ από πλευράς Κοινωνικής Συμφωνίας (ένα από αυτά ήμουν και εγώ για το ψηφοδέλτιο του Νομού μας). Όμως οι διαδικασίες και η τακτική που ακολουθήθηκε από πλευράς ΣΥΡΙΖΑ δεν επέτρεψαν την ολοκλήρωση της εκλογικής συνεργασίας και ανάγκασαν την Κοινωνική Συμφωνία να αποσύρει έγκαιρα όλους τους υποψηφίους της από τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ.
Εξακολουθώ να παλεύω για τη δημιουργία ενός μετώπου ανατροπής της αδιέξοδης κυβερνητικής πολιτικής σε προοδευτική κατεύθυνση. Καλώ όλους τους φίλους μου και συμπατριώτες μου να αγωνιστούμε για να ξανακερδίσουμε όλα αυτά που με θυσίες και αγώνες κατακτήσαμε και μας έκλεψαν την τελευταία τριετία.
Το ενδιαφέρον σας για εμένα και τα άμεσα αντανακλαστικά που δείξατε αυτό το διάστημα με δεσμεύουν να είμαι πάντα δίπλα σας.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ από καρδιάς.
Πάντα μαζί!

Χρίστος Κοκκινοβασίλης

(επικοινωνία για τους δημοσιογράφους του μέσου σας: 6944345838, x.kokkinovasilis@gmail.com)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου