Τα ζητήματα των ιδιωτικοποιήσεων και κυρίως για Εγνατία Οδό, ΤΡΑΙΝΟΣΕ και περιφερειακά αεροδρόμια απασχόλησε την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών στη συνάντηση με την τρόικα.
Σύμφωνα με πηγές από το υπουργείο συζητήθηκαν αρκετά ζητήματα, όπως και το θέμα των αναλογικών διοδίων στην Εγνατία, για το οποίο ζητήθηκαν περισσότερες διευκρινίσεις.
Ο ίδιες πηγές ανέφεραν ότι οι παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει των συμβάσεων, να έχουν έως το τέλος του 2015 αναλογικά διόδια παντού, τα οποία αργότερα μπορούν να γίνουν και ηλεκτρονικά. Θα εφαρμόζεται σύστημα το οποίο θα μπορεί να δίνει αναλογική τιμολόγηση, ώστε οι διερχόμενοι να πληρώνουν με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν.
Υπενθυμίζεται ότι στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού για τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν περάσει οι κοινοπραξίες Zurich Airport (Ελβετία) -J&P ΑΒΑΞ, Athens International Airport (διαχειρίζεται το Ελευθέριος Βενιζέλος), Fraport (Γερμανία) -όμιλος Κοπελούζου, Aeroports De La Cote d’Azur (Γαλλία), Corporacion America (Αργεντινή) -ΜΕΤΚΑ, Vinci (Γαλλία) – Ελλάκτωρ και η επενδυτική εταιρεία Αdvent. Η διαδικασία αναμένεται έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά μετατίθεται, όλα δείχνουν, για φθινόπωρο.
Στην πρώτη ομάδα των αεροδρομίων ανήκουν τα αυτά της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου. Η δεύτερη ομάδα έχει τις Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Για τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν δηλώσει ενδιαφέρον οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roma (GFR) και οι Γάλλοι της Societe Nationale des Chemins de fer Francais (SNCF). Οι Κινέζοι είχαν δηλώσει ενδιαφέρον αλλά θα δείξει αν είναι μόνο θεωρητικό.
Από http://www.agriniopress.gr/
Ο ίδιες πηγές ανέφεραν ότι οι παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι, βάσει των συμβάσεων, να έχουν έως το τέλος του 2015 αναλογικά διόδια παντού, τα οποία αργότερα μπορούν να γίνουν και ηλεκτρονικά. Θα εφαρμόζεται σύστημα το οποίο θα μπορεί να δίνει αναλογική τιμολόγηση, ώστε οι διερχόμενοι να πληρώνουν με βάση τα χιλιόμετρα που διανύουν.
Υπενθυμίζεται ότι στο τελικό στάδιο του διαγωνισμού για τα περιφερειακά αεροδρόμια έχουν περάσει οι κοινοπραξίες Zurich Airport (Ελβετία) -J&P ΑΒΑΞ, Athens International Airport (διαχειρίζεται το Ελευθέριος Βενιζέλος), Fraport (Γερμανία) -όμιλος Κοπελούζου, Aeroports De La Cote d’Azur (Γαλλία), Corporacion America (Αργεντινή) -ΜΕΤΚΑ, Vinci (Γαλλία) – Ελλάκτωρ και η επενδυτική εταιρεία Αdvent. Η διαδικασία αναμένεται έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το δεύτερο τρίμηνο του έτους, αλλά μετατίθεται, όλα δείχνουν, για φθινόπωρο.
Στην πρώτη ομάδα των αεροδρομίων ανήκουν τα αυτά της Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου, Ακτίου, Καβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν τρία από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Αγχιάλου. Η δεύτερη ομάδα έχει τις Ρόδου, Κω, Σάμου, Μυτιλήνης, Μυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι 3 από τα αεροδρόμια της Λήμνου, Χίου, Καρπάθου και Νέας Αγχιάλου.
Για τον ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχουν δηλώσει ενδιαφέρον οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι (RZD), οι Ρουμάνοι της Grup Feroviar Roma (GFR) και οι Γάλλοι της Societe Nationale des Chemins de fer Francais (SNCF). Οι Κινέζοι είχαν δηλώσει ενδιαφέρον αλλά θα δείξει αν είναι μόνο θεωρητικό.
Από http://www.agriniopress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου