Τον Ιούνιο του 2014 δημοσίευσα άρθρο μου με τίτλο: "Μην σφυρίζουμε αδιάφορα στο Τρένο". Στο άρθρο αυτό έκανα αναφορά στην αναγκαιότητα να βγει από την απομόνωση το Αγρίνιο και να τεθεί σε τροχιά ανάπτυξης. Επισήμανα ότι οφείλουμε να αναδείξουμε το Αγρίνιο σε Σιδηροδρομικό και Εμπορευματικό Κόμβο της Δυτ. Ελλάδας και να καταστεί έτσι κομμάτι μιας μελλοντικής σύνδεσης με τη Στερεά Ελλάδα με πολλαπλάσια οφέλη.
Προέτρεπα να υλοποιηθεί ο κάθετος Δυτικός Σιδηροδρομικός Άξονας Αντίρριο – Ηγουμενίτσα ως έργο εθνικής προτεραιότητας, όπου παράλληλα με τον βόρειο άξονα, θα συνδέεται άρρηκτα με την χάραξη της Σιδηροδρομικής Εγνατίας, ενώνοντας σημαντικά λιμάνια- εμπορικές πύλες της Δυτικής Ελλάδας στην Ευρώπη, την Πάτρα, το Πλατυγιάλι και την Ηγουμενίτσα, με μέσο σταθερής τροχιάς. Ένα έργο πνοής κυρίως για την Δυτική Στερεά και την Ήπειρο.
Θα καθιστούσαμε με αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγικές δυνατότητες, η παραγωγική ανασυγκρότηση και η τουριστική κίνηση, παράλληλα με την καθημερινότητα των πολιτών της Δυτ. Ελλάδας και της Ηπείρου. Θα προσδίδαμε (όπως κατά επανάληψη έχω τονίσει) στο Αγρίνιο φυσιογνωμία, θα αποκτούσε αναφορική υπόσταση στον Ελλαδικό και παγκόσμιο χάρτη συγκοινωνιών.
Έκρουα κατά αυτό τον τρόπο των κώδωνα του κινδύνου φτάνοντας στα αυτιά μου διάφορες πληροφορίες για απένταξη- εγκατάλειψη από τον πάγιο αρχικό σχεδιασμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δ. Ελλάδας με την υπόλοιπη χώρα. Δυστυχώς ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας σε πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δεν περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό, με τις ευθύνες να βαραίνουν όχι μόνο την (συγ)Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο αλλά το σύνολο των φορέων της περιοχής. Παράλληλα τα υπόλοιπα έργα με ορίζοντα υλοποίησης το 2016 χρηματοδοτούνται με περίπου 600 εκ. Ευρώ. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και βαθειάς ανεργίας αντιλαμβανόμαστε όλοι την σημαντικότητα της διενέργειας ενός τόσο σπουδαίου έργου σε συνδυασμό με τα μετέπειτα οφέλη. Με τα λάθη, τις παραλείψεις, το έλλειμμα διεκδίκησης καταδικάζουμε κατά αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή για άλλη μι αφορά στην απομόνωση και στην υπανάπτυξη.
Πρέπει με κάθε δυνατό μέσο να διεκδικήσουμε όσα οραματιζόμαστε για τον τόπο μας όσο κοινότυπο και αν ακούγεται αυτό σε κάποιους.
Φωτάκης Φ. Βασίλειος
Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου
Θα καθιστούσαμε με αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο ένα σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο προκειμένου να αυξηθούν οι εξαγωγικές δυνατότητες, η παραγωγική ανασυγκρότηση και η τουριστική κίνηση, παράλληλα με την καθημερινότητα των πολιτών της Δυτ. Ελλάδας και της Ηπείρου. Θα προσδίδαμε (όπως κατά επανάληψη έχω τονίσει) στο Αγρίνιο φυσιογνωμία, θα αποκτούσε αναφορική υπόσταση στον Ελλαδικό και παγκόσμιο χάρτη συγκοινωνιών.
Έκρουα κατά αυτό τον τρόπο των κώδωνα του κινδύνου φτάνοντας στα αυτιά μου διάφορες πληροφορίες για απένταξη- εγκατάλειψη από τον πάγιο αρχικό σχεδιασμό της σιδηροδρομικής σύνδεσης της Δ. Ελλάδας με την υπόλοιπη χώρα. Δυστυχώς ο Δυτικός σιδηροδρομικός άξονας σε πρόσφατη ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής δεν περιλαμβάνεται στο σχεδιασμό, με τις ευθύνες να βαραίνουν όχι μόνο την (συγ)Κυβέρνηση και το αρμόδιο Υπουργείο αλλά το σύνολο των φορέων της περιοχής. Παράλληλα τα υπόλοιπα έργα με ορίζοντα υλοποίησης το 2016 χρηματοδοτούνται με περίπου 600 εκ. Ευρώ. Σε μια εποχή οικονομικής κρίσης και βαθειάς ανεργίας αντιλαμβανόμαστε όλοι την σημαντικότητα της διενέργειας ενός τόσο σπουδαίου έργου σε συνδυασμό με τα μετέπειτα οφέλη. Με τα λάθη, τις παραλείψεις, το έλλειμμα διεκδίκησης καταδικάζουμε κατά αυτόν τον τρόπο το Αγρίνιο και την ευρύτερη περιοχή για άλλη μι αφορά στην απομόνωση και στην υπανάπτυξη.
Πρέπει με κάθε δυνατό μέσο να διεκδικήσουμε όσα οραματιζόμαστε για τον τόπο μας όσο κοινότυπο και αν ακούγεται αυτό σε κάποιους.
Φωτάκης Φ. Βασίλειος
Δημοτικός Σύμβουλος Αγρινίου
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου