5 Ιανουαρίου 2015

Υποψήφιος στην Β’ Αθηνών με το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών ο Θάνος Μωραΐτης

«Η κοινή μας πορεία δεν σταματά εδώ. Θα βρεθούμε και πάλι σε κοινούς αγώνες για τον τόπο μας». 
Την προσχώρηση του στο ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών του Γιώργου Παπανδρέου αλλά και την εκλογική του κάθοδο στην Β’ Αθηνών ανακοίνωσε με σχετική δήλωσή του ο Θάνος Μωραΐτης:
Συμπατριώτες και συμπατριώτισσες
Εδώ και πολλούς μήνες δεν έχω σταματήσει να εκφράζω δημοσίως (πολύ πιο επίμονα όμως στα συλλογικά κομματικά όργανα) τις απόψεις μου για την αρνητική πορεία της χώρας, να σημειώνω την αδυναμία του πολιτικούσυστήματος για στοιχειώδεις συναινέσεις, να διατυπώνω σε όλους τους τόνους το πολιτικό πρόβλημα της παράταξης και να επισημαίνω προς κάθε κατεύθυνση ότι η χώρα δεν έχει ακόμα σήμερα σχέδιο για την παραγωγική ανασυγκρότηση.
Παράλληλα, δεν έχω σταματήσει να εκφράζω δημοσίως και στα συλλογικά κομματικά όργανα τις απόψεις μου για: 
•τις παλινωδίες στην ανασυγκρότηση της παράταξης
•την έλλειψη στρατηγικής και την πορεία εξαΰλωσης του κόμματος και την αποϊδεολογικοποίησή του
•την απαξίωση της εσωκομματικής δημοκρατίας και των οργάνων
•την ανυπαρξία στρατηγικής στην κυβερνητική συνεργασία με αποτέλεσμα την ισοπεδωτική ταύτιση με την ΝΔ

Οι απόψεις αυτές, όπως και πολλές άλλων συντρόφων, δεν εισακούστηκαν καν. Αντίθετα, επιχειρήθηκε η απαξίωση τους.
Η έως τώρα πολιτική μου πορεία, η συνείδησή μου και ο σεβασμός μου σε όλους εκείνους που συμπορευτήκαμε, μου επιβάλουν να υπηρετήσω το αίτημα χιλιάδων Δημοκρατών πολιτών που όλο αυτόν τον καιρό ζητούν να γίνει επιτέλους ένα νέο ξεκίνημα, να γίνει επιτέλους το επόμενο βήμα των προοδευτικών δυνάμεων του τόπου.
Στο νέο ξεκίνημα θα είμαι παρών στο πλευρό του Γιώργου Παπανδρέου προσχωρώντας στο ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών.
Και καλώ τους Δημοκράτες, καλώ τις προοδευτικές και δημιουργικές δυνάμεις του τόπου μας ν' ανταποκριθούν στην πρόκληση και την πρόσκληση. Μας ενώνουν οι διαχρονικές αξίες της παράταξης.
Στη κρίσιμη αυτή μάχη θα είμαι υποψήφιος με το ΚΙΝΗΜΑ στην εκλογική περιφέρεια της Β’ Αθηνών.

Ήταν μια πολύ δύσκολη απόφαση για μένα μετά από μια εικοσαετία πολιτικής δραστηριοποίησης και σχεδόν έντεκα χρόνια κοινοβουλευτικής εκπροσώπησης της Αιτωλοακαρνανίας. 
Ήταν μια απόφαση που έχει σαν στόχο την καλύτερη διάταξη μάχης του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ. 
Είναι μία μάχη που θα δώσω με όλες μου τις δυνάμεις.
Άξια έμπειρα αλλά και νέα στελέχη θα συνεχίσουν τη μάχη στην Αιτωλοακαρνανία.

Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς που με εμπιστευτήκατε, με τιμήσατε όλα αυτά τα χρόνια δίνοντας κοινές μάχες για τη χώρα, τον τόπο μας, αλλά και για την παράταξη.
Είχα δεσμευτεί ότι σε αυτήν την πορεία μοναδικό μου στήριγμα θα είχα εσάς και μόνο εσάς.
Δεν με ενδιέφεραν ποτέ άλλου τύπου στηρίγματα και δεκανίκια.
Δε σταμάτησα ούτε στιγμή ν' αναλογίζομαι το βάρος της ευθύνης που μου αναθέσατε. Πιστεύω ότι προσπάθησα κάθε φορά το καλύτερο για τον τόπο.
Σ' αυτόν τον τόπο θα είναι για πάντα οι παλιοί και οι νέοι φίλοι μου, οι δάσκαλοί μου, οι σύντροφοι, όλοι οι συμπατριώτες που μπορεί και να διαφωνήσαμε και ν' άσκησαν σκληρή κριτική.
Θα βρεθούμε και πάλι σε κοινούς αγώνες για τον τόπο μας.
Η κοινή μας πορεία δεν σταματά εδώ! Θα συνεχιστεί ακόμα πιο δυναμικά.

ΑΠΟ ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου