10 Μαΐου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας Γιαννίου Δημήτρη με τον συνδιασμό "Ανοικτός Δήμος" του κ.Φερεντίνου.

Γεννήθηκα στην Λευκάδα το 1979. Τέλιωσα την Α' Βάθμια εκπαίδευση στην Πάλαιρο όπου και άρχισα να εργάζομαι στην επιχείρηση του πατέρα μου. Μέχρι και σήμερα ζω στην Πάλαιρο όπου και διατηρώ καφετέρια. 
Επίσης, είμαι μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Αθλητικού Ομίλου Παλαίρου από το 2002 έως και σήμερα ενώ τον τελευταίο χρόνο το συμβούλιο μου ανέθεσε τον ρόλο του Γενικού Αρχηγού. Οι λόγοι που με ώθησαν να συμμετάσχω στα πολιτικά δρώμενα του δήμου μου και να στρατευτώ στον συνδιασμό του κ.Φερεντίνου είναι πολλοί.

Ο κυριότερος αυτών είναι η προσωπικότητα του κ.Φερεντίνου, ο οποίος απέδειξε με το έργο του ως αντιδήμαρχος Ακτίου-Βόνιτσας ότι είναι ένα έντιμο άτομο με αρχές και αξίες. Επίσης, η αγάπη για τον τόπο μου και το χωριό μου με οδήγησε σε αυτή την απόφαση, θέλοντας να βοηθήσω και εγώ σε αυτή την προσπάθεια.

Συνδημότες και συνδημότισες,
σας καλώ να συμμετέχετε όλοι σε αυτό τον αγώνα, για να βελτιώσουμε τον τόπο που ζούμε. Η εμπιστοσύνη σας στο πρόσωπό μου θα μου δώσει ψυχική δύναμη για να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις.

Με εκτίμηση,
Γιαννίος Δημήτριος του Παρασκευά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου