3 Φεβρουαρίου 2013

Ο Μπόμπολας «σώζει» το Άκτιο-Αμβρακία;

Ένα εμπεριστατωμένο ρεπορτάζ της ιστοσελίδας capital.gr, αποκαλύπτει μία ανατροπή στο έργο Άκτιο-Αμβρακία με την εμπλοκή της εταιρίας Ελλάκτωρ, συμφερόντων Μπόμπολα. 

Το ρεπορτάζ αναφέρει αναλυτικά: 
«Σε προχωρημένες συζητήσεις με την Alpha Bank για την απόκτηση του ελέγχου της ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική βρίσκεται ο όμιλος Ελλάκτωρ. Σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr προ ημερών, στελέχη της Alpha Bank, που είναι η επικεφαλής των πιστωτριών τραπεζών της θυγατρικής στις κατασκευές του ομίλου ΑΕΓΕΚ, συναντήθηκαν με στελέχη των ομίλων Ελλάκτωρ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και J&P Άβαξ, με στόχο να διερευνήσουν εάν οι τρεις μεγάλες τεχνικές εταιρείεςενδιαφέρονται να αγοράσουν την ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική. 
Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε ο όμιλος των Γ. Περιστέρη – Ν. Κάμπα ούτε η J&P Άβαξ επέδειξαν ενδιαφέρον για την ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική, με τις μετοχές που κατείχε, μέσω της Πρόμαχος Α.Ε., ο μεγαλομέτοχος Γιάννης Μαρούλης στην τεχνική εταιρεία, όπως και στην εισηγμένη να πέρασαν, το περασμένο φθινόπωρο, δίκην ενέχυρου στις τράπεζες. 
Ωστόσο, ενδιαφέρον για την κατασκευαστική επιδεικνύει ο Ελλάκτωρ.Στο πλαίσιο αυτό, η Alpha Bank βρίσκεται σε διεργασίες με τον μεγαλύτερο, βάσει κεφαλαιοποίησης, κατασκευαστικό όμιλο της χώρας, προκειμένου να βρεθεί «φόρμουλα», ώστε το deal να συμφέρει και τα δύο μέρη. 
Για το σκοπό αυτό, στο τραπέζι των συνομιλιών βρίσκονται οι υποχρεώσεις, ο δανεισμός της ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική αλλά και η αξία των εγγυητικών επιστολών που οι τράπεζες έχουν παράσχει προς την εταιρεία. 
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά στο Capital.gr, οι συζητήσεις Ελλάκτωρ-Alpha Bank βρίσκονται σε καλό «δρόμο» και δεν αποκλείεται να υπάρξουν επίσημες ανακοινώσεις για το deal τις προσεχείς εβδομάδες. 

Έργα 
 Εάν η επιχειρούμενη συμφωνία στεφθεί με επιτυχία, η Άκτωρ θα προσθέσει στο ανεκτέλεστο υπόλοιπο σημαντικά έργα. 
Πρόκειται για το Μετρό Θεσσαλονίκης, όπου οι κατασκευαστικές εργασίες έχουν ανασταλεί εξαιτίας των σοβαρών προβλημάτων ρευστότητας της ΑΕΓΕΚ που είναι επικεφαλής της αναδόχου κοινοπραξίας Impregilo-Ansaldo-Seli-Ansaldobreda. 
Άλλωστε, η Άκτωρ ανακηρύχθηκε πρόσφατα προσωρινός ανάδοχος για την επέκταση του Μετρό Θεσσαλονίκης προς Καλαμαριά, που αποτελεί επένδυση ύψους 518 εκατ. ευρώ. 
Παράλληλα, μέσω της απόκτησης του ελέγχου της ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική, ηΆκτωρ θα αναλάβει την αποπεράτωση του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία, όπου οι εργασίες έχουν «παγώσει», ενώ οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι τουλάχιστον έξι μήνες. 
Ήδη, πάντως, βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία για την κήρυξη της ΑΕΓΕΚ κατασκευαστικής ως έκπτωτης από το έργο Άκτιο-Αμβρακία, ενώ αντίστοιχες εξελίξεις αναμένεται να υπάρξουν στο Μετρό Θεσσαλονίκης. 
Ας σημειωθεί ότι η ΑΕΓΕΚ κατασκευαστική έχει εισπράξει ήδη 1,2 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Ανάπτυξης, προκειμένου να καταβληθούν οι δεδουλευμένες αποδοχές στους εργαζομένους. 

Τι απαντά η Ελλάκτωρ 
Από τη μεριά της η εταιρεία σε απάντησή της σε επιστολή της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, αναφορικά με το δημοσίευμα του Capital.gr αναφέρει ότι, «όπως πάντα, με γνώμονα το συμφέρον της ιδίας και των μετόχων της, διερευνά το ενδεχόμενο επεκτάσεως των εργασιών της και προωθήσεως των καταστατικών σκοπών της. Πέραν τούτου, ουδέν υφίσταται επί του παρόντος προς ανακοίνωση».

ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ PRESS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου