Αγαπητοί Αναγνώστες
Σήμερα αρχίζουμε την
ενημέρωση σας με δύο ενημερώσεις. Θεωρούμε απαραίτητη την ενημέρωση σας για
ευνόητους λόγους.
Ενημέρωση 1.Από
τον Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων – Ν.3463/2006 έχουμε.
Άρθρο 99 Κώλυμα
συμμετοχής στη συνεδρίαση.
1.Δήμοτικος σύμβουλος δεν μπορεί να μετάσχει στη συζήτηση ενός
θέματος ή στην κατάρτιση αποφάσεως
του δημοτικού συμβουλίου ή να συμμετέχει σε γνωμοδοτικά συλλογικά όργανα, τα
οποία γνωμοδοτούν για θέμα που θα εισαχθεί στο δημοτικό συμβούλιο , εφόσον
ό ίδιος ή συγγενής του έως το δεύτερο βαθμό ή εξ αγχιστείας έχει υλικό ή ηθικό
συμφέρον.
2.Απόφαση που έχει ληφθεί κατά
παράβαση της διάταξης αυτής είναι άκυρη.
Ο σύμβουλος που έλαβε μέρος στη συνεδρίαση διαπράττει σοβαρή παράβαση καθήκοντος
και τιμωρείται με την ποινή της αργίας
, σύμφωνα με τα άρθρα 142 και 143.
Επίσης ο νόμος για το Καλλικράτη 3852/ του 2010 αναφέρει.
ΑΡΘΡΟ 75 Λειτουργία της Οικονομικής
επιτροπής και επιτροπής Ζωής
Παράγραφος9.
Μέλος της επιτροπής δεν μπορεί να μετάσχει στη συζήτηση ενός θέματος
εφόσον ο ίδιος ή συγγενής του έως το
δεύτερο βαθμό εξ αίματος ή εξ αγχιστείας έχει υλικό ή ηθικό συμφέρον.
Απόφαση που έχει ληφθεί κατά παράβαση της διάταξης αυτής είναι άκυρη. Το μέλος που έλαβε μέρος στη
συνεδρίαση διαπράττει σοβαρή παράβαση
καθήκοντος και τιμωρείται με την ποινή
της αργίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ2 Ο Νόμος για το Καλλικράτη αναφέρει .
ΑΡΘΡΟ
14 Κωλύματα και ασυμβίβαστα.
Παράγραφος
3 Δεν μπορούν να εκλεγούν ή να είναι δήμαρχοι,
δημοτικοί, σύμβουλοι δημοτικής ή τοπικής κοινότητας ή εκπρόσωποι της
τοπικής κοινότητας:
Α.
Όποιοι συνδέονται με το δήμο ή τα νομικά τους πρόσωπα , εκτός από τους
συνδέσμους , με σύμβαση προμήθειας , εκτέλεσης δημοτικού έργου, παροχής
υπηρεσιών , παραχώρησης δικαιώματος εκμετάλλευσης δημοτικού έργου ή δημοτικής
υπηρεσίας με αντικείμενο αξίας πάνω
από πέντε χιλιάδες ( 5.000) ευρώ ετησίως.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ:
Αγαπητοί
Αναγνώστες
Θεωρώ ότι είναι πολιτικά,
δεοντολογικά και ηθικά απαράδεκτο δημοτικοί σύμβουλοι και γενικά οι
αιρετοί κατά την διάρκεια της θητείας τους να έχουν οποιαδήποτε οικονομική συναλλαγή με το Δήμο που διοικούν σε όποια
θέση και αν βρίσκονται.
Ανεξάρτητα
του ποσού, ανεξάρτητα αν η
προμήθεια προέρχεται από απευθείας ανάθεση ή διαγωνισμό ο αιρετός οφείλει να φαίνεται αλλά κυρίως να είναι
ανεπηρέαστος στη άσκηση των καθηκόντων του.
Κανένας αιρετός
με το ζόρι δεν έθεσε υποψηφιότητα. Και στη περίπτωση του Δήμου μας που πακτωλός χρημάτων πήγαινε και πηγαίνει
με απευθείας αναθέσεις κατά τη βούληση
του Δημάρχου είναι αυτονόητο δεν έχουν όλοι τις ίδιες ευκαιρίες.
Οι αιρετοί πρέπει να υπηρετούν την ισονομία,
την ισοπολιτεία, τη χρηστή διοίκηση, το συμφέρον των Δημοτών και του Δήμου. Να
είναι μακράν των πελατειακών πολιτικών σχέσεων και να υπηρετούν τη διαφάνεια. Διαφορετικά
στο βάθρο της Δημοκρατίας που είναι η τοπική Αυτοδιοίκηση τίθεται σε
αμφισβήτηση και δικαίως η λειτουργία
της.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ με τις απευθείας αναθέσεις που πήγαν στο τότε Αντιδήμαρχο της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής το
2013 κ Γούδα Μιχαήλ και σημερινό Δημοτικό Σύμβουλο.( Σε αντίθεση με τους
προμηθευτές, εργολάβους που δεν ανέφερα ονόματα, εδώ έχουμε πολιτικά πρόσωπα
και θα τα αναφέρω)
458Α
|
21/4/2013
|
Ανταλλακτικά
λοιπών μηχανημάτων
|
295,2
|
||
459Α
|
21/4/2013
|
Μηχανήματα
και λοιπός εξοπλισμός
|
1881,9
|
||
460Δ
|
21/4/2013
|
Προμήθεια
φυτοπαθολογικού υλικού
|
680,46
|
||
1176Α
|
25/9/2013
|
Προμήθεια σπόρων , φυτών, δενδρυλλίων ΔΕ Ανακτορίου
|
972,93
|
||
1177Α
|
25/9/2013
|
Ανταλλακτικά
λοιπών μηχανημάτων
|
413,18
|
||
1184Α
|
26/9/2013
|
Προμήθεια
φυτοπαθολογικού υλικού
|
391,5
|
ΣΥΝΟΛΟ 4.635,17
Δεν έχω στοιχεία για προμήθειες
του κέντρου κοινωνικής μέριμνας και ανάπτυξης για το 2013 στον κ Γούδα ( αν
υπάρχουν)
Για το 2014 για τον πρώην
Αντιδήμαρχο και νυν Δημοτικό Σύμβουλο κ Γούδα έχουμε.
365 Α 11/4/2014
|
Προμήθεια φυτοπαθολογικού
υλικού
|
999,86
|
|
552 Α 29/5/2014
|
Προμήθεια φυτοπαθολογικού
υλικού
|
1691,29
|
|
615 Α 20/6/2014
|
Λοιπός εξοπλισμός
|
704,79
|
|
616 Α 20/6/2014
|
Μηχανήματα και λοιπός
εξοπλισμός
|
949,93
|
|
685 Α 30/6/2014
|
Προμήθεια φυτοπαθολογικού
υλικού
|
649,24
|
|
423Γ 19/12/2014
|
Προμήθεια λιπασμάτων
|
2996,76
|
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
7.991,87
|
Ρωτάμε τον κ Σολδάτο και τον κ
Φερεντίνο ο παραπάνω Αντιδήμαρχος πόσα χρήματα εισέπραξε ( αν εισέπραξε ) τα
έτη 2011,2012 ;
Κλείνουμε σήμερα την ενημέρωση σας ( και θα συνεχίσουμε) για τις
απευθείας αναθέσεις του έτους 2013 με μια εταιρεία- προμηθευτή του Δήμου.
Στην εταιρεία αυτή μετέχει ο πρώην Αντιπρόεδρος της οικονομικής
επιτροπής και σημερινός Αντιδήμαρχος κ Τσακάλης Νικόλαος.
Ο νόμος για το Καλλικράτη ορίζει τον Αντιπρόεδρο της Οικονομικής
επιτροπής να είναι από την Αντιπολίτευση. Ο λόγος είναι για να ελέγχει την
Δημοτική Αρχή και να εγγυάται τη νομιμότητα.
Τι έγινε στο Δήμο μας, σκεφθείτε το μόνοι σας.
Έχουμε για την εταιρεία καυσίμων και λιπαντικών μόνο για το 2013.
ΑΡΙΘΜΟΣ
|
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ
|
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ
ΔΑΠΑΝΗΣ
|
ΠΟΣΟ
|
|
11Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαντικών για κίνηση μεταφορικού μέσου του ΚΗΥ 3709
|
247,02
|
|
12Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ 9708
|
1241,18
|
|
13Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ 8976
|
139,02
|
|
14Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ -3728
|
216,88
|
|
15Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ-3717
|
1242,06
|
|
16Δ
|
26/2/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπανΜΕ 116181
|
384
|
|
223Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 9701
|
190,01
|
|
224Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπανΚΗΥ 9701
|
126,11
|
|
225Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ-116183
|
400
|
|
226Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116183
|
287,01
|
|
227Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3728
|
145,1
|
|
228Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3709
|
246,54
|
|
229Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3717
|
1262,24
|
|
230Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 9708
|
1258,11
|
|
231Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 8976
|
156,45
|
|
232Α
|
21/3/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 9706
|
185
|
|
716Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ-5012
|
70
|
|
717Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ- 9701
|
300
|
|
718Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ-116182
|
413
|
|
719Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 8964
|
300
|
|
720Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3717
|
1224,24
|
|
721Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3709
|
243,26
|
|
722Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπανΚΗΙ 8976
|
127,32
|
|
723Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ 9708
|
1224,87
|
|
724Α
|
10/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3728
|
215,17
|
|
772Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαΜΕ 116182
|
300
|
|
773Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 9701
|
300
|
|
774Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 9701
|
250
|
|
775Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
250
|
|
776Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαΚΗΙ 5012
|
200
|
|
777Α
|
27/6/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ116182
|
400
|
|
834Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ 3717
|
1231,2
|
|
835Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και ΜΕ 116181
|
215,73
|
|
836Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3709
|
199,39
|
|
837Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 3644
|
300
|
|
838Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ 9708
|
1233,56
|
|
839Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 8976
|
138,08
|
|
843Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΙ 3728
|
220,63
|
|
844Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 3644
|
350
|
|
845Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 300
|
300
|
|
846Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια καυσίμων
ΚΗΥ 3644
|
300
|
|
847Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ 9723
|
200
|
|
848Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ 5012
|
150,01
|
|
849Α
|
9/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΜΕ 116182
|
250
|
|
850Α
|
10/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
150,03
|
|
853Α
|
10/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
250
|
|
854Α
|
10/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116181
|
100
|
|
855Α
|
10/7/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 9701
|
400
|
|
1300Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπΚΗΙ 3728
|
235,71
|
|
1301Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3717
|
1195,07
|
|
1302Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λι ΚΗΥ 9708
|
1262,99
|
|
1303Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3709
|
223,15
|
|
1304Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 8976
|
139,08
|
|
1305Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπαν ΚΗΥ 5024
|
308
|
|
1306Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
1143,2
|
|
1307Α
|
10/10/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 3644
|
500,15
|
|
1408Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπΜΕ 116181
|
938
|
|
1409Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
580,96
|
|
1410Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λι ΚΗΙ 3717
|
1068,08
|
|
1411Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 3709
|
236,84
|
|
1412Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ 8976
|
120,25
|
|
1413Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΙ
|
227,19
|
|
1414Α
|
11/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 5012
|
700
|
|
1518Α
|
4/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3709
|
248,14
|
|
1519Α
|
4/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3717
|
1251
|
|
1530Α
|
9/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 3728
|
219,76
|
|
1531Α
|
9/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 9708
|
1251,18
|
|
1532Α
|
9/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΜΕ 116182
|
172,49
|
|
1533Α
|
9/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπα ΚΗΥ 5024
|
352,25
|
|
1534Α
|
9/12/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΥ 5024
|
352,25
|
|
1404Α
|
8/11/2013
|
Προμήθεια
καυσίμων και λιπ ΚΗΙ 9708
|
1157,74
|
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
33.829,96
|
|||
Δεν έχω στοιχεία από τη προμήθεια στο παιδικό σταθμό ,
σχολεία, κτίριο του Δήμου της παραπάνω εταιρείας για το 2013 ( Αν υπάρχουν )
Ρωτάμε τον κ Σολδάτο και τον κ Φερεντίνο. Η παραπάνω εταιρεία πόσα
χρήματα πήρε με απευθείας αναθέσεις τα έτη 2011,2012 και από 1/1/2014 μέχρι 31/8/2014 αναλυτικά;
Αγαπητοί Αναγνώστες
Τώρα το τοπίο σιγά και σταθερά αρχίζει να ξεκαθαρίζει και θα
ξεκαθαρίσει ακόμη περισσότερο.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
ΥΣΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ( και αυτά που θα ακολουθήσουν) θεωρώ :
Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ του Δήμου από συστάσεως του
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ.
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ
Οι τρείς αντιδήμαρχοι(ο κ Στούπας, ο κ Τσακάλης, ο κ Σώζος) που δεν πήγαν στο Δημοτικό Συμβούλιο που ψηφίζονταν ο απολογισμός του 2013 όλα αυτά ( και αυτά που θα ακολουθήσουν) τα ήξεραν.
Οι τρείς αντιδήμαρχοι(ο κ Στούπας, ο κ Τσακάλης, ο κ Σώζος) που δεν πήγαν στο Δημοτικό Συμβούλιο που ψηφίζονταν ο απολογισμός του 2013 όλα αυτά ( και αυτά που θα ακολουθήσουν) τα ήξεραν.
Δεν
είχαν το πολιτικό θάρρος , ούτε το πολιτικό ανάστημα, της θετικής ή αρνητικής ψήφου. Γιατί άραγε;
Ο κ Δήμαρχος και βέβαια τα ήξερε.
Δήμαρχε κ Αποστολάκη τι ακριβώς
παραλάβατε; Αργά ή γρήγορα θα
αναγκαστείτε να μας πληροφορήσετε. Το ότι μέχρι στιγμής ( πέραν από
μισόλογα στο Δημοτικό Συμβούλιο) δεν το κάνατε μόνο τυχαίο δεν είναι. Γιατί
άραγε;
Οι σύμβουλοι της πλειοψηφίας που
ψήφισαν θετικά στο απολογισμό του
2013 τα ήξεραν αυτά ;( και αυτά που θα ακολουθήσουν;).
Οι κύριοι Αντιδήμαρχοι θα μας απαντήσουν;
Συμφωνούν ναι ή όχι με
τις παραπάνω διαχειρίσεις.
Στο μέλλον πάντως
θα αναγκαστούν να απαντήσουν.
ΟΥΔΕΝ ΚΡΥΠΤΟΝ ΥΠΟ ΤΟΝ
ΗΛΙΟ.
Αυτό αγαπητοί αναγνώστες κρατήστε το.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου