Σταδιακά και με σχετικά καλούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα δημιουργίας του αυτοκινητόδρομου Άκτιο-Αμβρακία. Ο νέος οδικός άξονας ο οποίος ακολουθεί νέα χάραξη θα διαθέτει 48,5 χιλιόμετρα κλειστού ασφαλούς αυτοκινητόδρομου με 2 λωρίδες + ΛΕΑ (Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης) ανά ρεύμα κυκλοφορίας.
Σε όλο το μήκος του έργου, όπως είδε το ypodomes.com υπάρχουν ανοιχτά εργοτάξια ενώ είναι εμφανές ότι υπάρχουν ακόμα τμήματα που δεν έχουν απαλλοτριωθεί και δεν έχουν παραδοθεί στις ανάδοχες εταιρείες.
Σε αυτή τη φασή έχει ήδη δημιουργηθεί στο τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας η χάραξη του δρόμου και σε πολλά σημεία έχει ολοκληρωθεί η χωμάτινη υποδομή.
Από τις 4 συνολικά εργολαβίες του έργου η συγκεκριμένη, που αποτελεί το ανατολικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου είναι η πλέον προχωρημένη και αν δεν έχουμε άλλα προβλήματα σε μερικούς μήνες (πιθανότατα μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη) θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Πάντως 4,5 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης (τον Μάρτιο του 2010) δεν έχει παραδοθεί ούτε ένα τμήμα από το νέο αυτό άξονα.
Το μεγάλο πρόβλημα των έργων μέχρι και πρόσφατα παρέμενε το σταμάτα-ξεκίνα που δημιουργούσε εμφράγματα στην πορεία του έργου και μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις στην πορεία ολοκλήρωσης.
Αναφορικά με τα άλλα τμήματα οι 2 «μεσαίες» εργολαβίες με το νέο σχήμα του ανάδοχου (την κοινοπραξία Ιόνιος-Τομή) δείχνει να ανεβάζει ταχύτητες και στόχος είναι να κερδιθεί ο χαμένος χρόνος. Αν δεν παρουσιαστούν νέα προβλήματα μέχρι το τέλος του 2015 θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως ο αυτοκινητόδρομος αλλάζοντας τα κυκλοφοριακά στην Αιτωλοακαρνανία αλλά και τη Δυτική Ακτή της Ηπείρου.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Από http://www.agriniopress.gr/
Σε αυτή τη φασή έχει ήδη δημιουργηθεί στο τμήμα της παράκαμψης Αμφιλοχίας η χάραξη του δρόμου και σε πολλά σημεία έχει ολοκληρωθεί η χωμάτινη υποδομή.
Από τις 4 συνολικά εργολαβίες του έργου η συγκεκριμένη, που αποτελεί το ανατολικό τμήμα του αυτοκινητόδρομου είναι η πλέον προχωρημένη και αν δεν έχουμε άλλα προβλήματα σε μερικούς μήνες (πιθανότατα μέχρι την ερχόμενη Άνοιξη) θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Πάντως 4,5 χρόνια μετά την υπογραφή της σύμβασης (τον Μάρτιο του 2010) δεν έχει παραδοθεί ούτε ένα τμήμα από το νέο αυτό άξονα.
Το μεγάλο πρόβλημα των έργων μέχρι και πρόσφατα παρέμενε το σταμάτα-ξεκίνα που δημιουργούσε εμφράγματα στην πορεία του έργου και μεγάλες χρονικές καθυστερήσεις στην πορεία ολοκλήρωσης.
Αναφορικά με τα άλλα τμήματα οι 2 «μεσαίες» εργολαβίες με το νέο σχήμα του ανάδοχου (την κοινοπραξία Ιόνιος-Τομή) δείχνει να ανεβάζει ταχύτητες και στόχος είναι να κερδιθεί ο χαμένος χρόνος. Αν δεν παρουσιαστούν νέα προβλήματα μέχρι το τέλος του 2015 θα έχει ολοκληρωθεί πλήρως ο αυτοκινητόδρομος αλλάζοντας τα κυκλοφοριακά στην Αιτωλοακαρνανία αλλά και τη Δυτική Ακτή της Ηπείρου.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Από http://www.agriniopress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου