Η εντυπωσιακή έκρηξη του τουρισμού που παρατηρείται φέτος και αντικατοπτρίζεται στη μεγάλη αύξηση της επιβατικής κίνησης των αεροδρομίων της χώρας, έχει καλλιεργήσει υψηλές προσδοκίες στην τουριστική βιομηχανία της χώρας, αλλά και στην κυβέρνηση, η οποία κάνει το επόμενο βήμα στην ιδιωτικοποίηση των περιφερειακών αεροδρομίων.
Το ΤΑΙΠΕΔ, όρισε την 30ή Σεπτεμβρίου ως την καταληκτική ημερομηνία υποβολής δεσμευτικών προσφορών για την παραχώρηση της διαχείρισης 14 περιφερειακών αεροδρομίων. Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες αποκρατικοποιήσεις που θα συνοδευτεί με επενδύσεις τουλάχιστον 200 εκατ. ευρώ από τους επενδυτές για την αναβάθμιση των αεροδρομίων.
Το αεροδρόμιο του Ακτίου Πρέβεζας, που έχει άμεση σχέση με την Ήπειρο, περιλαμβάνεται στην Ομάδα Α, μαζί με τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου και Καβάλας. Αν όμως υπάρξει ενδιαφέρον, ο επενδυτής έχει τη δυνατότητα να εντάξει στη συγκεκριμένη ομάδα και κάποιο από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.
Πρόκειται για αεροδρόμια υψηλού οικονομικού ενδιαφέροντος και θα παραχωρηθούν για κατ’ ελάχιστον για 30 χρόνια, με δικαίωμα παράτασης 10 ετών προκειμένου, όπως λέει ο φορέας να διατηρηθούν οι χρεώσεις σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Από proinanea.gr , http://www.ipiros.gr/ και Ξηρόμερο News
Το αεροδρόμιο του Ακτίου Πρέβεζας, που έχει άμεση σχέση με την Ήπειρο, περιλαμβάνεται στην Ομάδα Α, μαζί με τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Κέρκυρας, Χανίων, Κεφαλονιάς, Ζακύνθου και Καβάλας. Αν όμως υπάρξει ενδιαφέρον, ο επενδυτής έχει τη δυνατότητα να εντάξει στη συγκεκριμένη ομάδα και κάποιο από τα αεροδρόμια Αλεξανδρούπολης, Αράξου, Καλαμάτας και Νέας Αγχιάλου.
Πρόκειται για αεροδρόμια υψηλού οικονομικού ενδιαφέροντος και θα παραχωρηθούν για κατ’ ελάχιστον για 30 χρόνια, με δικαίωμα παράτασης 10 ετών προκειμένου, όπως λέει ο φορέας να διατηρηθούν οι χρεώσεις σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Από proinanea.gr , http://www.ipiros.gr/ και Ξηρόμερο News
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου