12 Δεκεμβρίου 2011

Υποσχέσεις για επανεκκίνηση της Ιόνιας από Ε.Ε.

Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Βήματος» ο κ. Ραϊχενμπαχ, έχει ήδη καταθέσει φάκελο για ευρωπαϊκή χρηματοδότηση 166 συνολικά έργων προτεραιότητας, με σκοπό την ενίσχυση της οικονομίας και την απορρόφηση μέρους της ανεργίας. 

Καθώς η οικονοµία βρίσκεται στον τέταρτο χρόνο ύφεσης – λόγω της µεγάλης πτώσης των εισοδηµάτων, της κατανάλωσης, αλλά κυρίως της επενδυτικής άπνοιας – η επανεκκίνηση 166 έργων σε όλη την Ελλάδα που θα χρηµατοδοτηθούν µε 10,5 δισ. ευρώ από τα ευρωπαϊκά ταµεία (σχεδόν εξ ολοκλήρου) δηµιουργεί ελπίδες ότι από την ερχόµενη άνοιξη κάτι θα αρχίσει να κινείται. 
Σύμφωνα με το «Βήμα» πρόκειται για 166 «έργα προτεραιότητας» τα οποία εγκρίθηκαν από τον γερµανό επιτηρητή κ. Χορστ Ράιχενµπαχ και υποβλήθηκαν στις Βρυξέλλες, στον αρµόδιο επίτροπο για την περιφερειακή πολιτική κ. Γιοχάνες Χαν. Αµφότεροι, φθάνουν αύριο στην Αθήνα προκειµένου να παρουσιάσουν αυτό που τον περασµένο Ιούλιο ονοµάστηκε «νέο σχέδιο Μάρσαλ» για την Ελλάδα και να συντονίσουν τις κυβερνητικές υπηρεσίες προκειµένου να ξεκινήσουν τα συγκεκριµένα προγράµµατα. 
Μέσω των έργων αυτών που αποκαλούνται και «έργα - σηµαίες» κυβέρνηση και Ευρωπαϊκή Επιτροπή αποσκοπούν στην επανεκκίνηση της οικονοµίας και στην απορρόφηση µέρους της ανεργίας που παίρνει εφιαλτικές διαστάσεις αφού ήδη ξεπέρασε τις 800.000 ανέργους, καθώς κατά την εκτέλεσή τους θα απασχολήσουν πάνω από 125.000 εργαζοµένους. Η πορεία τους θα παρακολουθείται µήνα µε τον µήνα και η συνολική χρηµατοδότηση από τα κοινοτικά ταµεία θα ανέλθει στο 95% του συνολικού προϋπολογισµού. Τα έργα αφορούν σηµαντικούς και ευαίσθητους κλάδους της οικονοµίας που έχουν πληγεί από έλλειψη χρηµατοδοτικών πόρων και την κατάρρευση του προγράµµατος δηµοσίων επενδύσεων την τελευταία διετία. Στο κατάλογς µε τα 166 έργα προτεραιότητας που παρουσιάζει «Το Βήµα» περίοπτη θέση κατέχουν τα μεγάλα οδικά έργα στα οποία περιλαµβάνονται η Ολυµπία οδός, η ολοκλήρωση του Ε65 και η κατασκευή της Ιονίας οδού προϋπολογισµού 183 εκατ. ευρώ, η κατασκευή του αυτοκινητόδροµου ΜΟΡΕΑΣ και η ολοκλήρωση του τµήµατος Μαλιακός – Κλειδί στη Στερεά Ελλάδα.

ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ PRESS

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου