Η Αμβρακία Οδός, γνωστότερη ως ο άξονας Άκτιο-Αμβρακία, συνεχίζει να μας απασχολεί παρά το γεγονός πως έχουμε φτάσει σε σημαντική κατασκευαστική ωριμότητα.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com από το Υπουργείο Υποδομών στο τέλος του 2015 θα λειτουργήσουν 2 τμήματα. Παράκαμψη Αμφιλόχίας και ένα μεγάλο τμήμα του πρώτου τμήματος (στο Άκτιο). Επίσης θα υπάρξει μία εργολαβία-σκούπα για κάποια μικρά έργα τα οποία θα μείνουν ως υπόλοιπο από τις 4 μεγάλες εργολαβίες.
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του ypodomes.com από το Υπουργείο Υποδομών στο τέλος του 2015 θα λειτουργήσουν 2 τμήματα. Παράκαμψη Αμφιλόχίας και ένα μεγάλο τμήμα του πρώτου τμήματος (στο Άκτιο). Επίσης θα υπάρξει μία εργολαβία-σκούπα για κάποια μικρά έργα τα οποία θα μείνουν ως υπόλοιπο από τις 4 μεγάλες εργολαβίες.
Το κόστος προς το παρόν διερευνάται ενώ πλέον μεγάλος στόχος είναι το έργο να ολοκληρωθεί εντός του 2016, με περισσότερες πιθανότητες αυτό να γίνει στο πρώτο εξάμηνο.
ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ
Έτσι μετά το ανατολικό τμήμα (που περιλαμβάνει την Παράκαμψη Αμφιλοχίας) που πήρε παράταση για τις 31 Δεκεμβρίου 2015, όπως έμαθε το ypodomes.com, άλλο ένα τμήμα οδεύει πήρε, επίσημα παράταση.
Πρόκειται για το 2ο τμήμα (από τα συνολικά 4) από την ΧΘ22,5 έως την ΧΘ26,9 που πήρε νέα παράταση για τις 16 Δεκεμβρίου 2015 δηλαδή 14 μήνες από σήμερα και η σχετική απόφαση έχει ήδη δημοσιευθεί.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης η καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αδυναμία του αναδόχου (Ιόνιος ΑΤΕ) να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους προμηθευτές του έργου με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στον ρυθμό εκτέλεσης των εργασιών, από την επανεκκίνηση του έργου μέχρι σήμερα, σε χρονικό διάστημα ενός έτους εκτελέστηκαν ελάχιστες εργασίες αξίας ύψους 679.593,50€ (!) χωρίς ΦΠΑ.
Από την άλλη 4,5 χρόνια μετά την έναρξη των έργων στο τμήμα αυτό υπάρχουν ακόμα θέματα με τις απαλλοτριώσεις καθώς όπως αναφέρεται μέχρι σήμερα υπάρχουν τμήματα του έργου τα οποία δεν έχουν διατεθεί στον ανάδοχο λόγο καθυστέρησης του καθορισμού τιμών αποζημίωσης των απαλλοτριωθέντων ακινήτων και μη αποδοχής της διαδικασίας της επίταξης από τους ιδιοκτήτες τους (αυτό σημαίνει πως δεν μπορούν να ολοκληρωθούν ορισμένες εργασίες, όπως η Άνω διάβαση Τ18, η ολοκλήρωση του επιχώματος στη Χ.Θ 24+200 έως Χ.Θ 24+400, τμήμα του ΑSR 21 και το κατάντι τμήμα του κόμβου Κ6).
Αυτό που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον στην απόφαση του Υπουργείου Υποδομών είναι πως, όπως αναφέρει το σκεπτικό, «Μέχρι σήμερα δεν έχει οριστικοποιηθεί ποια τμήματα του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία μπορούν να ολοκληρωθούν μέχρι 31-12-2015″.
Αυτό ουσιαστικά ανοίγει τον δρόμο σε νέες καθυστερήσεις στην συνολική ολοκλήρωση του έργου και επιβεβαιώνει εκείνους που υποστηρίζουν ότι το έργο δεν θα καταφέρει να λειτουργήσει από άκρη σε άκρη μέχρι το τέλος του 2015.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Από http://www.agriniopress.gr/
ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ
Έτσι μετά το ανατολικό τμήμα (που περιλαμβάνει την Παράκαμψη Αμφιλοχίας) που πήρε παράταση για τις 31 Δεκεμβρίου 2015, όπως έμαθε το ypodomes.com, άλλο ένα τμήμα οδεύει πήρε, επίσημα παράταση.
Πρόκειται για το 2ο τμήμα (από τα συνολικά 4) από την ΧΘ22,5 έως την ΧΘ26,9 που πήρε νέα παράταση για τις 16 Δεκεμβρίου 2015 δηλαδή 14 μήνες από σήμερα και η σχετική απόφαση έχει ήδη δημοσιευθεί.
Σύμφωνα με το σκεπτικό της απόφασης η καθυστέρηση στην πρόοδο των εργασιών οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αδυναμία του αναδόχου (Ιόνιος ΑΤΕ) να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του τόσο στους εργαζόμενους όσο και στους προμηθευτές του έργου με αποτέλεσμα να υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις στον ρυθμό εκτέλεσης των εργασιών, από την επανεκκίνηση του έργου μέχρι σήμερα, σε χρονικό διάστημα ενός έτους εκτελέστηκαν ελάχιστες εργασίες αξίας ύψους 679.593,50€ (!) χωρίς ΦΠΑ.
Από την άλλη 4,5 χρόνια μετά την έναρξη των έργων στο τμήμα αυτό υπάρχουν ακόμα θέματα με τις απαλλοτριώσεις καθώς όπως αναφέρεται μέχρι σήμερα υπάρχουν τμήματα του έργου τα οποία δεν έχουν διατεθεί στον ανάδοχο λόγο καθυστέρησης του καθορισμού τιμών αποζημίωσης των απαλλοτριωθέντων ακινήτων και μη αποδοχής της διαδικασίας της επίταξης από τους ιδιοκτήτες τους (αυτό σημαίνει πως δεν μπορούν να ολοκληρωθούν ορισμένες εργασίες, όπως η Άνω διάβαση Τ18, η ολοκλήρωση του επιχώματος στη Χ.Θ 24+200 έως Χ.Θ 24+400, τμήμα του ΑSR 21 και το κατάντι τμήμα του κόμβου Κ6).
Αυτό που παρουσιάζει εξαιρετικό ενδιαφέρον στην απόφαση του Υπουργείου Υποδομών είναι πως, όπως αναφέρει το σκεπτικό, «Μέχρι σήμερα δεν έχει οριστικοποιηθεί ποια τμήματα του οδικού άξονα Άκτιο-Αμβρακία μπορούν να ολοκληρωθούν μέχρι 31-12-2015″.
Αυτό ουσιαστικά ανοίγει τον δρόμο σε νέες καθυστερήσεις στην συνολική ολοκλήρωση του έργου και επιβεβαιώνει εκείνους που υποστηρίζουν ότι το έργο δεν θα καταφέρει να λειτουργήσει από άκρη σε άκρη μέχρι το τέλος του 2015.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com
Από http://www.agriniopress.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου