1 Οκτωβρίου 2015

ΜΥΘΟΙ-ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΔΗΜΟΣ ΑΚΤΙΟΥ – ΒΟΝΙΤΣΑΣ 
Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑ
ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.
Γράφει ο : Κώστας Θ Τριαντακωνσταντής
Μαθηματικός


ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ –ΑΚΤΙΟΥ ΒΟΝΙΤΣΑΣ από συστάσεως του ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

Δήμαρχε κ Αποστολάκη και Αντιδήμαρχε Οικονομικών κ Στούπα παραλάβατε τα 10.000.000 ευρώ για το βιολογικό της Κατούνας;
Ναι ή όχι; Καθαρές κουβέντες .Διαφορετικά …
Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.
                                       
ΜΥΘΟΙ –ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ- ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΧΥΤΑ ΤΗΣ 3ης ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΠΕ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

                                                                                 ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ
             Δήμαρχε κ Αποστολάκη

αναλάβατε επειγόντως τις  ευθύνες  σας.

Βλέπετε πως πήρα απάντηση. Οι καιροί άλλαξαν.

Την  16η Απριλίου 2015 κατέθεσα μια αναφορά που αφορούσε τη λειτουργία του ΧΥΤΑ της 3ης Γεωγραφικής Ενότητας της ΠΕ Αιτ/νιας. Η αρμόδια υπηρεσία ως απάντηση μου έστειλε το παρακάτω έγγραφο.
Με χαρά διαπίστωσα ότι και δύο άλλοι πολίτες τους οποίους δεν γνωρίζω ούτε στην όψη  είχαν κάνει παρόμοια αναφορά και τους συγχαίρω δημοσίως. Τους καλώ αν επιθυμούν να έρθουν σε επικοινωνία μαζί μου για καλύτερο συντονισμό της δράσης μας γιατί ο δρόμος είναι μακρύς και ανηφορικός.

Βέβαια με δική μου πρωτοβουλία όπως θα διαπιστώσει ο αναγνώστης έκρυψα τα δικά τους ονόματα γιατί δεν έχω εξουσιοδότηση για τη δημοσιοποίηση τους. Αν οι ίδιοι θέλουν να δημοσιεύσουν το έγγραφο ή να το χρησιμοποιήσουν σε νόμιμες ενέργειες το δικό μου όνομα αν θέλουν να το αφήσουν ακάλυπτο.

Θα χαρώ πολύ να γνωριστούμε . Έχουμε να πούμε  και να κάνουμε πολλά.

Πάμε στο έγγραφο τώρα.





                                                Αγαπητοί Αναγνώστες
Σήμερα είμαι χαρούμενος για πολλούς λόγους.
Ο κυριότερος είναι ότι βοηθώ το τόπο μας και τον προστατεύω   από ανόητες και ανεύθυνες πολιτικές του πρόσφατου παρελθόντος.
Πολλές φορές αποκάλεσα το ΧΥΤΑ χωματερή πολυτελείας και δεν είχα άδικο. Με το σημερινό έγγραφο δικαιώνομαι πλήρως. Κάποιους θα τους γράψει με μαύρα γράμματα η τοπική δημοτική ιστορία για την υπόθεση αυτή.

Εύχομαι από καρδιάς η μη λειτουργία του βιολογικού του ΧΥΤΑ για μεγάλο χρονικό διάστημα να επέφερε τις όσο δυνατό λιγότερες αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και στον υδροφόρο ορίζοντα. Εύχομαι οι  μετρήσεις να έχουν θετικά αποτελέσματα.

Στο πολιτικό μου μέντορα που έφυγε πολύ νωρίς από τη ζωή οφείλω την υπομονή μου  και επιμονή μου στο αγώνας-αγώνας-αγώνας. Εκεί ψηλά που βρίσκετε δυσανασχετεί με αυτά που συμβαίνουν.( μήνυμα με πολλούς αποδέκτες)

Το έγγραφο που διαβάζεις φίλε αναγνώστη είναι αποτέλεσμα του γεγονότος ότι ο γράφων και οι δύο άλλοι συμπολίτες μας αγνοώντας πολλά και πολλούς βάλαμε  την υπογραφή μας και βγάλαμε το πρόβλημα στο ξέφωτο.
( Είμαι σίγουρος ότι εκφράζω  τη σκέψη και των δύο άλλων συμπολιτών μας).

Σε κάποιους ανόητους πολιτικά και όχι μόνο,  έχω να πω το εξής.
Οι πρώην και οι νυν δεν απαντούν για πολλούς λόγους. Ο κυριότερος είναι ότι γνωρίζουν ότι τα θέματα  που αναδεικνύω τα έχω μελετήσει και εκτός από αυτά που δημοσιεύω έχω και γραμμές άμυνας και επίθεσης .

Το γεγονός ότι ενώ οφείλουν να μου δίνουν το λόγο στα ΔΣ ή

μου τον αφαιρούν αντιδημοκρατικά και αντιδεοντολογικά δεν
είναι καθόλου τυχαίο. Καταλάβατε;

Αν έχετε το πολιτικό θάρρος βγείτε και γράψτε επώνυμα. Οι αθλιότητες σας δεν με αγγίζουν. Τα δύο χαλκεία παραπληροφόρησης τα γνωρίζω. Βγείτε στο ξέφωτο και πείτε την άποψη σας . Σας περιμένουν πολλές ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ.

Αγαπητέ Γιώργο Κατσαμπίρη ,αν και μετά το σημερινό έγγραφο , δεν μετάνιωσες που δεν ήρθες να συναντήσεις το δάσκαλο  σου τότε με εκπλήσσεις δυσάρεστα. Αν κάναμε τη κουβέντα,  που σχεδόν ικετεύοντας σου ζήτησα πολλές φορές  , θα  προλαβαίναμε πολλά που αναφέρονται  για το καλό του τόπου μας.

Πάντως ο δάσκαλος σου ( υπήρξε πρότυπο ήθους μαθητή  και γερό μαθηματικό μυαλό ο Γιώργος ) καρτερικά σε περιμένει να κουβεντιάσουμε για το ΧΥΤΑ αλλά και για το βιολογικό Παλαίρου-ΔΕΠΟΣ-Πογωνιάς. Εκεί έχεις να μάθεις πολλά.

Τα ερωτήματα που έθεσα στο πρώτο μέρος του άρθρο μου ελπίζω στο ΔΣ που θα γίνει στη Πάλαιρο  για το ΧΥΤΑ να έρθεις προετοιμασμένος να απαντήσεις κ Κατσαμπίρη.

Σήμερα θα θέσω το
ΕΝΔΕΚΑΤΟ ΚΑΙΡΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.

Με την εταιρία που ο Δήμος ήρθε πρόσφατα σε εξωδικαστικό  συμβιβασμό πόσο καιρό συνεργάστηκε ο Δήμος στη λειτουργία του ΧΥΤΑ( χωματερή πολυτελείας) , πόσοι τόνοι απορριμμάτων και από πού εισήλθαν σε αυτόν.
Κύριοι πρόεδροι του ΦΟΣΔΑ πρώην και νυν απαντήστε.

                                                       Δήμαρχε κ Αποστολάκη

Από σήμερα διανύεται τον δεκατοτέταρτο μήνα της θητείας σας. Παραλάβατε μια χαώδη κατάσταση στο Δήμο .Ειδικότερα στα θέματα του πρώην Δήμου Κεκροπίας-Παλαίρου  που έχουν να κάνουν με την ανάπτυξη η κατάσταση απαιτεί χειρισμούς στη κατεύθυνση στο ότι να περισώσουμε.

Οι τεράστιες πολιτικές ευθύνες της προηγούμενης Δημοτικής αρχής  είναι εφάμιλλες με τις δικές σας ευθύνες που πολλές φορές έχω γράψει το μόνο που σας ένοιαζε ήταν να κερδίσετε τις εκλογές.

Ως επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης έπρεπε να αντιδράσετε στη λειτουργία της χωματερής πολυτελείας που από την εγκύκλιο του πρώτου μέρους του άρθρου και το σημερινό έγγραφο είναι προφανές ότι δεν ήταν έτοιμος να λειτουργήσει.

Τεράστια πολιτική ευθύνη έχουν και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι πρώην και νυν που εκλέγονται στη ΔΕ Παλαίρου.

Δήμαρχε κ Αποστολάκη αναλάβατε τις ευθύνες σας.
Φροντίστε να εφαρμοστούν  όσα ορίζει το έγγραφο.

                                         Αγαπητοί Αναγνώστες
Από το σημερινό έγγραφο και τα έγγραφα του επόμενου μέρους του άρθρο μου , θα φανεί περίτρανα γιατί δεν υπάρχει αντικείμενο συνεργασίας στο τοπικό σχέδιο διαχείρισης των απορριμμάτων ούτε με τη ΛΕΥΚΑΔΑ ούτε με το ΑΓΡΙΝΙΟ.

Το πώς προέκυψαν  Λευκάδα και Αγρίνιο , στο επόμενο  μέρος του άρθρο μου.

                                     Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ…..

                              ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ

Σε όλη αυτή τη συζήτηση για το τοπικό σχέδιο διαχείρισης των

απορριμμάτων ο Δήμος Ξηρομέρου γιατί είναι άφαντος;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου