Ο Φίλος μας Λυκειάρχης Νώντας Νικάκης από την Βόνιτσα, μας επισυνάπτει το παρόν δημοσίευμα για «Έργα στην ΕΟ Αντίρριο-Ιωάννινα» και επισημαίνει:
ΑΓΑΠΗΤΟΙ Συμπατριώτες
Παρακολουθώντας πάντα τα οδικά έργα σήμερα έπεσε το μάτι μου σε κάτι πολύ ενδιαφέρον για την περιοχή μας.Σας παρακαλώ αγαπητοί συμπατριώτες να αναρτήσετε το συγκεκριμένο δημοσίευμα διότι βαρέθηκα να διαβάζω για δημοπρασίες, αναθέσεις για έργα που δεν αρχίζουν ποτέ ως συνήθως, αφού έχουμε μεγάλες εκπτώσεις και ενστάσεις και στα έργα αυτά υπάρχουν μεγάλες καθυστερήσεις.
Τα χρήματα υπάρχουν και τα έργα δεν εκτελούνται η εκτελούνται ετεροχρονισμένα με αποτέλεσμα να μην γίνονται σωστά και με μεγάλη καθυστέρηση.
Έτσι λοιπόν αναμένουμε τουλάχιστον σύμφωνα με το δημοσίευμα στις: 10 Σεπτεμβρίου να αρχίσουν οι εργασίες και να ολοκληρωθούν το αργότερο μέχρι τέλη Νοεμβρίου πριν αρχίσουν οι βροχές και τα πάρουν όλα σβάρνα και τότε θα περιμένουμε έναν άλλο κύριο Καλογιάννη να αναστηθεί καθ όσον υπήρξε μεγάλη απώλεια η αντικατάσταση του για την ΒΔ ΕΛΛΑΔΑ.
Ο κ. Καλογιάννης είναι Πολιτικός μηχανικός και άνθρωπος της αγοράς με πολύ καλές σπουδές στο γνωστικό του αντικείμενο
Ας ελπίσουμε και ο νέος υπουργός Μιχάλης Χρυσοχοϊδης, να δείξει το ίδιο ενδιαφέρον τώρα που έμαθε νεράκι απέξω και ανακατωτά το μνημόνιο και τον έχουμε και γαμπρό και μας πήρε και την πιο όμορφη κοπέλα.
ΦΙΛΙΚΟΤΑΤΑ
ΝΩΝΤΑΣ ΝΙΚΑΚΗΣ
ΒΟΝΙΤΣΑ
Ιόνια Οδός: Έργα στην ΕΟ Αντίρριο-Ιωάννινα και στο μέλλον ο αυτοκινητόδρομος
Ολοκλήρωση σημαντικών οδικών έργων μέσα στο 2013 για την ανάπτυξη της Ηπείρου
Στο εθνικό οδικό δίκτυο Ιωαννίνων - Αντιρρίου θα στηθούν τις επόμενες ημέρες εργοτάξια προκειμένου να αποκατασταθούν τα δεκάδες τμήματα του οδοστρώματος που παρουσιάζουν τεράστιες φθορές - Ολοκλήρωση σημαντικών οδικών έργων μέσα στο 2013 για την ανάπτυξη της Ηπείρου.
Μία ακόμη μεγάλη προσπάθεια φαίνεται πως κάνει η κυβέρνηση και το υπουργείο Υποδομών με στόχο αφενός να συμβάλλει στην οδική ασφάλεια και αφετέρου να βελτιώσει οδικούς άξονες που παρουσιάζουν σήμερα μεγάλη και αυξημένη κυκλοφορία.
Παράλληλα το υπουργείο δίνει μεγάλη βαρύτητα και στην ολοκλήρωση ή την κατασκευή άλλων οδικών αξόνων, τουλάχιστον μέχρι να ξεκινήσουν τα έργα στους τέσσερις μεγάλους αυτοκινητόδρομους (Ιόνια Οδός, Ε65, Ολυμπία Οδός και ο Άξονας Μαλιακός – Κλειδί), έργα τα οποία ωστόσο μάλλον δεν πρόκειται να επανεκκινήσουν πριν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Έτσι, το υπουργείο Υποδομών έδωσε το «πράσινο φως» για... μπουλντόζες σε ένα οδικό δίκτυο το οποίο σήμερα βρίσκεται σε τραγική κατάσταση με αποτέλεσμα εκεί να συμβαίνουν πολλά τροχαία ατυχήματα.
Ο λόγος για την εθνική οδό Άρτας – Αντιρρίου αλλά και για τον οδικό άξονα από την Αμφιλοχία μέχρι το Άκτιο, δύο τμήματα του εθνικού οδικού δικτύου που σήμερα παρουσιάζουν τεράστιες φθορές και πολλά προβλήματα.
Έτσι, από το υπουργείο Υποδομών δημοπρατήθηκε πριν λίγες μερες το έργο για την αποκατάσταση φθορών οδοστρώματος στην ΕΟ Αντιρρίου – Ιωαννίνων και συγκεκριμένα σε τμήματα από το Αντίρριο μέχρι και τα όρια των νομών Αιτωλοακαρνανίας – Άρτας, καθώς και σε τμήματα του άξοναΑμφιλοχία – Άκτιο.
Για το συγκεκριμένο έργο είχε εγκριθεί πίστωση 1.000.000 €, τον περασμένο Μάιο, με απόφαση του πρώην αναπληρωτή Υπουργού Ανάπτυξης και Υποδομών Σταύρου Καλογιάννη.
Στο διαγωνισμό μετείχαν 13 εταιρείες και ανάδοχος αναδείχθηκε η εταιρεία«Σολδάτος» με έκπτωση 45%. Οι εργασίες αναμένονται να ξεκινήσουν τον επόμενο μήνα και ο συνολικός χρόνος υλοποίησης του έργου ανέρχεται σε τέσσερις μήνες.
Για το θέμα αυτό ο Σταύρος Καλογιάννης δήλωσε: «Το αυξημένο κυκλοφοριακό φορτίο στην εθνική οδό Αντιρρίου – Ιωαννίνων είχε ως αποτέλεσμα τη μεγάλη φθορά, σε πολλά τμήματα του συγκεκριμένου άξονα. Για τη συντήρηση του, είχαμε εγκρίνει πίστωση 1 εκατ. ευρώ. Η ανάδειξη αναδόχου σήμερα και σε αυτό το σημαντικό έργο για την οδική ασφάλεια αποτελεί πολύ θετική εξέλιξη».
Παράλληλα από πηγές του υπουργείου Υποδομών έγινε γνωστό πως μέσα στο 2013 και παρά τις τεράστιες δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κατασκευαστικός κλάδος αρκετά μεγάλα έργα που αφορούν την Ήπειρο, θα μπουν στην καθημερινότητά μας μέχρι τον ερχόμενο Δεκέμβριο.
Το σημαντικότερο έργο που ξεχωρίζει είναι η ολοκλήρωση της παράκαμψης στο τμήμα Άρτας – Φιλιππιάδας, ενώ τα μέγιστα για την ανάπτυξη συγκεκριμένων περιοχών αναμένεται να συμβάλλει και η παράδοση του τμήματος Καρτέρι – Πάργα, στον οδικό άξονα Πρέβεζας – Ηγουμενίτσας.
Μεγάλης αξίας είναι και η ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2013 της Β’ φάσης των έργων στο λιμάνι Ηγουμενίτσας, ωστόσο σημαντικές καθυστερήσεις παρουσιάζονται για τη Γ’ φάση των έργων στον λιμένα.
Όλα τα προαναφερόμενα έργα είτε ξεκινούν τις επόμενες ημέρες, είτε ήδη υλοποιούνται με βασικό γνώμονα του υπουργείου την ανάπτυξη ολόκληρης της Ηπείρου, αλλά παράλληλα και τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας, κυρίως σε ό,τι αφορά τον μέχρι σήμερα άξονα «καρμανιόλα» Ιωαννίνων – Αντιρρίου.
Aπό anex.gr,
http://www.ypodomes.com/, ΞΗΡΟΜΕΡΟ NEWS
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου